Manapság mindent reklámozunk,
az ultra puha wc-papírtól, a leghatásosabb prosztata pirulától, a
legkényelmesebb autótól kezdve a legmegbízhatóbb fogamzásgátló izéken át a legtartósabb
tetőcserépig bezárólag, valóban mindent.
Ami feltűnt: minden reklám
arról szól, azért vedd meg a jeles terméket, mert 97 %-kal jobb, dúsabb,
szőrtelenebb, erősebb, szexisebb, soványabb, ízesebb, lágyabb, fehérebb,
vékonyabb, tartósabb, ránctalanabb, nyugodtabb, illatosabb lesz tőle
valami(nk). És ezt már a kamera elé ültetett orvosok, kutatók, biológusok,
mérnökök, teszterek és a Juliska néni is bizonyítják ám!
Hogy a reklámokban minden
foltot kiszed a fehérítő, a mosószer (naná, hogy 30 fokon is, kímélőn az
olajfoltot, mint a huzat), ott már nem értem, vajon én mit rontok el, mert a
hiba biztosan bennem van, nem a reklámokban.
Hogy a hajam miért nem olyan
még, mint aki a divatlapból lépett ki, pedig pont azzal a samponnal mosom, ami
ezt ígéri… ezt sem értem.
Hogy a fogaim miért nem
világítanak még a sötétben, mer’ annyira fehérek, akár EGY mosás után is (he???!)…
hát elképzelni sem tudom.
Hogy egy gyerekeknek szóló
reklám úgy kezdődjön, hogy ha már UNOD, a régi és jól bevált aszfaltkrétádat,
cseréld le egy százszor jobb 3D-sre, itt már elgurul a gyógyszerem és ütni
tudnék.
Hogy a lefolyónk miért nem
szabadult meg a dugulástól, mikor a csinkvecsentómilliódolláros lefolyó
tisztítót alkalmaztuk a reklám szerint… dunsztom sincsen.
Hogy a reklám miért arról
szól, hogy az ember zabáljon töltött káposztát, zsírban tocsogó kaját,
szalonnát tonna számra, akkor is, ha utána baromi rossz a gyomra, ellenben VAN
rá gyógyszer a patikában… erre már tényleg nem tudok mit lépni.
És hogy miért tömik a
fejünket ennyi baromsággal? Hogy vásároljunk, vásároljunk, vásároljunk! Nem
baj, ha már van otthon egy, amivel elégedett az ember. Vegyen egy másikat, ami 5x
jobb, 70%-kal selymesebb és 10x nagyobb, mint ami nekünk van.
Hát csoda, ha nem nézünk
tévét???!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése