2013. december 4., szerda

A nálunk okosabb telefon esete – avagy eljött a vég…






Eljött a végzet: okostelefon tulajdonos lettem.

Igaz, hogy a hátam közepére nem kívántam a dolgot, de életem miértje már egy ideje nyüstölt, hogy haladjak a korral és esetleg ne lovaskocsit várjak, ha taxit rendelünk, ám még nem éreztem késznek magam a feladatra. 

Kész most sem vagyok, ám mivel a telefonom bemondta az unalmast, így váltani kényszerültem. Tegnap este óta elképesztően boldog okostelefon tulajdonos vált belőlem.

Igaz, hogy drága férjem az éjszaka közepéig nyomogatta, prüntyögtette (én még csak a kezembe sem vehettem…), a végeredmény az lett, hogy a névjegyeim az ablakban, ergo a baromi okos telefonomban egyetlen hívható szám van, az is a férjemé.

Kérdeztem életem páráját, tokot kapok-e hozzá? Széles mosollyal közölte, hogy mi az hogy! Majd egy jujjrózsaszín szilikon izét bányászott elő a papírtasakból, ami ráadásul csak a telefon hátlapjára tehető rá, az előlap oly védtelen a táskámban, mint szűzlány a laktanyában. Tudom, tudom, nekem semmi sem jó, ám említett bigyó az ízlésficam és a hányinger közé tehető nálam. Csak halkan jegyeztem meg, hogy az ő fekete bőr tokja nekem sokkal inkább tetszik, mire drágám vérig sértetten közölte, jó, akkor majd veszek magamnak olyat.

Leírást persze még véletlenül sem adtak a telefonhoz, hogy az olyan elmaradott népek, mint én, esetleg kezelni is tudja… Valószínűleg azért, mert az okostelefon egyszer elolvasta saját útmutatóját, mindent ért, mindent tud magáról, így nekem ezzel már nem is kell bajlódnom…

A saját csörgésemet sem ismerem, arról már nem is beszélve, hogy ha ne adj’ Isten csörögne, lila dunsztom sincs, hogyan kell felvennem a telefont, bár részesültem elméleti oktatásban, azért gyakorlat teszi a mestert…

Apa úgy indított ma útnak, hogy ismerkedjünk, barátkozzunk.
 Azóta szemezünk. Vissza még nem kacsint. Néha kioldom a billentyűzárat (mert az már pöpecül megy és emiatt rettentő büszke vagyok magamra!). Már telefonáltam is róla!

Nagyon várom, hogy a kapcsolatunk ennél azért kicsit elmélyültebb legyen. De mosni nem fogok rá, ezt most kijelenthetem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése