2013. október 14., hétfő

Okostelefon: játék nem csak kicsiknek





Utálom az okostelefont. Béna vagyok hozzá, mindig elnyomkorászom és lássuk be, nem nekem való már a butábbik verzió, az érintőképernyős telefon sem.
Apa ellenben rajong érte, azt mondja, végre egy kütyü, ami minden ízében tökéletes. Kezdi megfertőzni a csemetéket is, újabb meg újabb játékokat tölt le és ez által generál óriási veszekedéseket, ki-mikor-hányszor játszott…
Tegnap este, miután lefeküdt az aprónép és mi az időjárás jelentésre vártunk a tv előtt, arra lettem figyelmes, hümmögve merül a ketyere fölé.
Kíváncsiságom legyőzte utálatomat, ezért én is rápillantottam a kijelzőre. Picit meghökkentem, mikor egy Barbie baba szerű alak nézett rám vissza. Eléggé furán méregettem drágaságomat, mire föl életem netovábbja elmagyarázta, hogy Boginak töltötte le a csinibabás játékot.
-          Milyen játék ez? – kérdezetm
-          Mit tudom én… Valami sztájl…sztájl… vagy fesön… meg görl… Nézd, fel kell öltöztetni ezt a bigét. – a telefonra lestem, ahol éppen fekete csipkefehérneműben pompázott a szőkeség, de csak néhány tizedmásodpercig, utána azonnal rárepült valami dögös cucc.
-          De hamar felöltözött!
-          Hát ez a baj – szólott a teremtés koronája, tovább nyúzván a telefont – most keresünk rá valami dögös holmit. Csak mind olyan hosszú. Miért nincs rövidebb? Na! Így jó… Mi? Ehhez minek nadrág?? Hülyeség. Ez így jó. És ráadunk egy pöpec csizmát hozzá, nézd! Tádámm!
-          Ez bakancs, nem csizma…
-          Jól van na, akkor kicserélem, látod? Ez már egy tűsarkú csizma. Kicsit rosszlányos. Na milyen vagyok?
-          Perverz, drágám, nagyon perverz…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése