2012. november 6., kedd

Gyerekszáj meg amit akartok...



Apa a színházban (erkély, első sor, próbálja a lábait behajtogatni a korlát és a szék közé): „Kicsit szűk a hely, de legalább lehet szotyizni.”

 

Bogi: A Mishának olyan szép lombos farka van!

 

Én: Mit kértek vacsorára?
Enikő: Kenőmájkrémes kenyeret!

 

Bence köhög. Apa az orra alatt dörmögi: „Remélem nem valami trópusi betegséget szedett össze az állatkertben.”

 

Ki mondta, hogy a fiúk nem viselkedhetnek szőkén?? Séta közben egy kerítés mögött hatalmas kutyát pillantottam meg. „Hű, gyerekek! Nézzétek, mekkora kutyus!” – mondtam. Mire fiam az ég felé emelte a tekintetét, néhány másodpercig nézte a lassan mozgó bárányfelhőket, majd sírós hangon közölte: „Anya, én nem látom!!!”.

 

Egy délutáni alvás után mondtam: „Melegítek teát.”
Bogi: „Hova?”.

 

Öltözködünk az előszobában, már cipő és kabát a kölkökön, mikor Bencus a homlokára csap: „A dínóm!” – kiáltja. "Hová tetted? Idehozom.” –biztosítottam azonnal. Mire nyelvével csettintett egyet és rosszallóan csóválva a fejét (mint egy abnormálishoz) intézte hozzám a szavait: „Anya! A sütőbe!”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése