2012. július 18., szerda

Gyerekszáj egyveleg



Mondja nekem azt valaki, hogy három kölyök mellett csak sorvad itthon az agy...! Pffff! Bencusom mellett úgy érzem magam, mintha 0-24-ig keresztrejtvényt fejtenék. Mivel általában lehagyja a szavak első és utolsó betűit (néha egész szótagokat) és nem ritkán fel is cseréli a szavakban rejtőző magán- és mássalhangzókat IS, így, mikor a szájából elhangzik az a mondat, hogy: "Ka ize óoko aszáta a totáho.", akkor ember legyen a talpán (az édesanyján kívül), aki rávágja zsigerből, hogy mit rejtenek az elhangzott betűk, melyeket szavaknak még jóindulattal sem nevezhetünk...
 A megfejtéseket kérjük nyílt levelezőlapon postázni. A szerencsés megfejtők között újabb értelmetlen mondatokat sorsolunk ki...
 (Fenti rejtvény magyarul - mielőtt bárki oldala kilyukadna: Csak vizes homokot használtam a tortához. Természetesen a homokozóban hangzott el). XD







Enikő: Anya! Elvágtad ma az ujjadat főzés közben?
Én: Nem. :)
Enikő: Majd holnap?






Ma az ebédnél:
Én: Gyerekek! Ki kér fasírtot a krumplifőzelékhez?
Bence: Én nem kérek!
Bogi: Én kérek!
Enikő: Én! Én! Én kéreeeeeeeeek! … Anya! Mi az a fasírt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése